Govornik

Mentor

Marko Jevtic

Izvršni producent u Nordeusu

Zakažite
Teme:
inovacije, startapovi, liderstvo, dizajn razmišljanja, gejmifikacija,
Jezici:
srpski, engleski,

Džoker

Marko je veoma inspirativan momak koji poseduje dvostruku stručnost. Vrši izuzetan posao u upravljanju, razvoju i motivisanju timova, kao i u strateškom, produktnom, digitalnom i e-commerce marketingu, odnosno svim oblastima marketinga.

On je objavljeni autor i jedan od „Top 30 mladih preduzetnika Srbije ispod 30“.

Biografija
Reference
Video
Sertifikati / Dostignuća

Marko je jedan od pionira digitalnog marketinga na regionu Balkana i jedan od „Top 30 mladih preduzetnika u Srbiji, ispod 30 godina“.

Nakon nekoliko godina provedenih u marketinškim agencijama i vođenja dva svoja startapa koje je prodao, Marko se pridružio Nordeusu, najuspešnijem startapu u Srbiji. U početku je vodio odeljenje marketinga i osvajao prestižne nagrade za sav naporan i kreativan rad. Poslednje 3 godine ovaj neverovatno pametan momak bio je na čelu Top Eleven-a, Nordeusove najbolje rangirane mobilne sportske igre, koja je postala izuzetno uspešna širom sveta sa više od 200 miliona igrača.

Marko je takođe ponosni koautor veoma popularne knjige objavljene 2020. godine – „Dizajn razmišljanje: Кako razviti proizvode koje svi žele“, koju su i čitaoci i književni kritičari odlično prihvatili.

Osim ljubavi prema profesionalnom razvoju i pisanju, ovaj izvršni producent voli da svoje vreme i trud ulaže u svoje obrazovanje, što dokazuju diplome i sertifikati nekoliko škola, od kojih je jedna sa Univerziteta Stenford.

  • Suosnivač i generalni direktor startapa „Pukka Themes“
  • Direktor strategije u „Httpool“
  • Generalni direktor „Web Media Agency”

Nordeus game

  • „Top 30 mladih preduzetnika Srbije ispod 30“
  • Objavljeni pisac – koautor knjige „Dizajn razmišljanje”
  • The Shorty Awards – Zlatni pobednik na Igrama 2018.; Finalista Igara 2017.
  • Lovie Avards 2017 –Silver Winner and the People’s Lovie Winner in Online Advertising: Digital Campaign
  • The Drum Content Awards 2016 – finalista u dve kategorije: najbolja upotreba mobilnog sadržaja, najbolja ideja za kreativni sadržaj
  • Web Fresh nagrada za viralnu kampanju „Кoja si krvna grupa?“, sa ciljem promocije davanja krvi u Srbiji
  • Nagrada za najbolji blog u Jadranskom regionu na Web Festu
  • Pobednik na konkursu „Possible Serbia” Evropskog pokreta u Srbiji i USAID
  • Elitni autor, WordPress teme, ThemeForest (Envato Marketplace)
  • EMBA sa Cotrugli Business School
  • LEAD, Stanford Graduate School of Business, Stanford University
  • Masters of Creativity, Cannes Lions School
  • Program CMO Accelerator, Cannes Lions School