Koje akcije preduzeti ukoliko dođe do neuspeha prilikom implementacije organizacionih promena?

1. Koja su tri glavna izazova u rukovođenju sa kojima se susrećete?

Sujeta, manipulacija i ne etičko delovanje su tri glavna uzroka koji stvaraju izazove prilikom rukovođenja.  Kada u timu prevlađuje sujeta i kada ego ide ispred racija teško je napraviti dogovor a bez dogovora nema ni timskog rada. Manupulacija se koristi ili kada želite da postignete neke ciljeve (koji uglanom nisu u interesu svih) ili da prikrijete svoje nedostatke.Do neetičkog delovanja dolazi kada drugi, lični interesi, prevladaju zajednički inerest i to može da totalno iništi kako tim tako i posao. Da bi izbegli pojavu ove tri stvari, od početka, pri selekciji tima, treba birati ljude sa pravim stavom, integritetom, visokim etičkim normama i izgradjenom socijalnom inteligencijom ali i konstantno raditi na tome.

2. Kako opisujete svoj stil rukovođenja?

Trudim se da budem rolle model, da svojim radom, ponašanjem i delovanjem dam sliku kako treba. Moj stil u rukovođenju sa ljudima je sa jedne strane dosta blag, trudim se da dobro razumem sve ljude i da vidim gde im je potrebna podrška. Sa druge strane postavljam visoke standarde i u poslu i u ponašanju. Kada su rezultati, etika i ponašanje u pitanju ne pravim kompromise.

3. Navedite nam par primera kako vi motivišete i ohrabrujete zaposlene?

U radu sa zaposlenima se trudim da ih ohrabrim, da ih podržim da probaju nešto novo i da se ne plaše neuspeha. Naravno, trudim se da im obezbedim svu nepohodnu podršku u tome.

4. Na koji način rešavate nesuglasice u svom timu?

Ako uspete da izgradite tim kao što sam u predhodnim odgovorima izneo, onda do nesuglasica retko dođe a i kad dođe treba ih resavati otvorenim dijalogom i argumentima. Kompromis je uvak važan ali ne pro forme nego da se stvarno situacija reši. U krajnjem slučaju, naročito dok još nemate izgrađen tim ili ako ste došli u već formiran tim, nekada se mora uraditi i radikalniji zahvat da bolest ne bi uzela maha.

5. Koje akcije preduzeti ukoliko dođe do neuspeha prilikom implementacije organizacionih promena?

Ako dođe do neuspeha prilikom implementacije organizacionih promena koje ste vi osmislili i vodili onda je to vaša odgovornost. Konsultacija sa nadređenim menadzerima je neophodna u cilju dolaska do rešenja „kako i šta dalje“ ? Taj korak podrazumeva odlučivanje o tome da li ćete vi raditi nove promene ili neko drugi. Ako je došlo do neupeha u promenama koje ste samo sprovodili onda treba jasno komunicirati i dogovoriti se sa onima koji su promene osmislili kako dalje. Tu je jako važno da kažete svoje mišljenje (koje ste morali reći i pre) zašto promene nisu uspele i dati predlog kako da se urade da bi bile uspešnije. U oba slučaja je važno dobro proanalizirati uzroke neuspelih promena i fokusirati se na njih.

Autor: Miloš Đurković, Experienced Business Leader / CEO

Pogledajte Milošev profil na našem sajtu: https://talksandfolks.digitalsquare.xyz/profile/milos-djurkovic/

Leave a Comment

Kontaktirajte nas

+381600404200
info@talksandfolks.com
www.talksandfolks.com

Kalemegdan Business Center
Bulevar vojvode Bojovića 6-8
Beograd, Srbija

Kemp House 152-160 City Road
London, United Kingdom
ECV1V 2NV