Preduzetništvo
Research and Testing Business Ideas
Trening “Business Idea Testing” napravljen je s ciljem brzog razvoja od ideje do proizvoda (prototipa) sa elementima Lean pristupa. Cilj koji se postiže ovim treningom jeste ovadavanje veštinom brzog i efikasnog validiranja biznis ideja. Trening je koncipiran u 4 bloka sa akcentom na praktičnom radu na alatima i zadacima. Osnovni alati koje bi polaznici savladali i bili osposobljeni da upotrebljavaju su: Lean Canvas; HMW model; Customer Journey Map; Profil kupca/korisnika. Nakon savladanih alata, trening se završava blokom u kojem bi se radile prezentacije nove biznis ideje i adekvatnog feedback-a. Nakon treninga polaznici bi trebalo da budu iskusni u upotrebi alata i frameworka koji bi im omogućio da samostalno-grupno prolaze kroz iste procese za buduće business ideje.
Kroz program naučićete:
- Kako razviti pravi/odgovarajući Mindset
- 6 Faktora u business inovacijama
- Put kojim ide kupac/korisnik –
- Customer Journey Map Lean Startup – Upotreba Lean Canvas/a u razvoju i validiranju ideja
- Šta mozemo naučiti od svog idealnog kupca?
- Profil Kupca Konkurencija – dobre i loše strane Problemi – Kako ih mi resavamo (HMW model)
- Problem-Rešenje-Izazov-Review krug
Mentor/Govornik:
- Nikola Obradović
Model realizacije:
- Predavanje
- Radionica
Solving business problems with creative approaches
Cilj radionice je omogućiti i motivisati veću grupu ljudi da postanu kreativniji kada razvijaju sopstvene projekte unutar organizacije. Potrebno je da veća grupa ljudi preuzme inicijativu i počne da implementira osnovne principe kreativnosti u sopstvenu (pojedinačnu i grupnu) rutinu. Program je koncipirano tako da inspiriše zaposlene da počnu da razmišljaju van okvira kada rade na sopstvenim projektima i to uz pomoć Design Thinking metodologije.
Kroz program naučićete:
- Kako pravilno frejmovati pitanja i otkriti pravo pitanje na početku projekta?
- Kako prikupiti insiraciju?
- Kako kultivisati i koristiti analognu inspiraciju?
- Kako efikasno generisati svoj magični krug i razmišljati?
- Na koji način možemo učiniti ideje opipljivim?
- Kako napraviti prototip prave stvari?
- Kako izgleda proces pravilog testiranja i kako što više naučiti iz njega?
- Kako efikasno prikupiti i iskoristiti povratne informacije korisnika?
- Kako stvoriti priču koja odjekuje?
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
Model realizacije:
- Radionica