Marketing
CX/UX
U pitanju je jedinstveni program koji će učesnicima pružiti priliku da razumeju šta zaista predstavlja User Experience, kako se dolazi do feedback-a klijenata i kako se selektuje i upotrebljava adekvatan feedback. Ovaj program daje sažet pristup istraživanju postojećeg korisničkog iskustva i kreiranju novih, boljih iskustava u skladu sa željama i potrebama korisnika.
Kroz program ćete naučiti:
- Šta zaista predstavlja User Experience?
- Kako se dolazi do feedback-a klijenata i meri korisničko iskustvo?
- Kako se selektuje adekvatan feedback?
- Kritičko analiziranje dobijenih inputa
- Kreiranje navika kod internih timova za promenu korisničkog iskustva na osnovu dobijenih inputa
- Fenomen „Ekstremnih korisnika“
- Matrica za selekciju prioritetnih inputa iz korisničkog iskustva
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
- Dušan Basalo
Model realizacije:
- Predavanje
- Radionica
Costumer Focus & Intimacy
Kroz Customer Focus and Intimacy trening program učesnici će dobiti znanja i alate koji će im pomoći u boljem fokusanju na kupca. Između ostalog, saznaće šta Cusomer Focus jeste, a šta nije (primere dobre i loše prakse), kao i to kako da se personalizacija odnosa sa kupcima digne na viši nivo. Proći će kroz definisanje eksternih i internih kupaca i njihovih karakteristika.
Kroz program ćete naučiti:
- Osnaživanje članova tima
- Efikasno korišćenje podataka
- Sužavanje fokusa na kupca
- Istraživanje spoljnih partnerstava
Modul realizacije:
- Mentorstvo
- Predavanje
- Radionica
Uvođenje Added value approach-a (AVA) u prodaju/proizvodne kompanije/uslužne kompanije
Uvođenje Added Value Approach-a (AVA) je program pre svega namenjen prodajnim i marketing odeljenjima. Uspostavljen način razmišljanja i percepcija proizvoda i usluga od strane članova prodajnog/marketing tima, može predstavljati izazov za prodajni proces, stoga neophodno ih je prilagođavati promenama na tržištu, povećanoj tražnji, konkurenciji, itd. Added Value Approach se fokusira na prelazak sa upravo tog “commodity” pristupa na pristup proizvodima i uslugama baziran na njihovoj dodatnoj vrednosti.
Ovim programom, učesnici će dobiti:
- Motivaciju da promene fokus sa prodaje proizvoda na prodaju vrednosti, što može doneti značajno bolje rezultate uz zanimljiviji prodajni proces i kvalitetniju diferencijaciju u odnosu na konkurenciju
- Inspiraciju da prilagode trenutni prodajni pristup i aktivnosti drugačijem načinu razmišljanja, kao i modele kako to uraditi u kontekstu proizvoda/usluga sa kojima rade
- Strukturu procesa promene kroz vođenje razgovora i kreiranje planova aktivnosti za prelazak na drugačiji pristup prodaji
Kroz program ćete naučiti:
- Šta podrazumeva AVA koncept
- Mane i prednosti commodity proizvoda i usluga
- Trendovi pružanja usluga i prodaje proizvoda u industriji
- Studije slučaja i primeri iz bliskih industrija
- Studije slučaja i primeri iz drugačijih industrija iz kojih se može izvući paralela
- Fasilitacija procesa kreiranja AVA koncepta na postojećim proizvodima i uslugama kroz elemente Design Thinking procesa (prototyping, value testing)
- Komunikacijska strategija ka potencijalnom tržištu
- Komunikacijska strategija ka postojećim klijentima
- Usklađivanje članova tima sa različitim karakteristikama u jedinstven pristup prodaji baziranoj na AVA
Mentor/Govornik:
- Petar Miljković
- Aleksandar Vratonjić Gligorijević
- Milan Petrović
Modul realizacije:
- Mentorstvo
- Predavanje
- Konsultantski projekat