Inspiracija
Upoznavanje sa Design Thinking metodologijom
Design Thinking je metodologija koja timove vodi kroz proces kreiranja idealnog modela proizvoda ili usluga. Bilo da je u pitanju fizički proizvod, aplikacija ili usluga, ovaj princip omogućavaju da inovacija u potpunosti odgovara željama korisnika. Veliki broj globalno uspešnih kompanija koriste ovu metodologiju prilagođenu njihovom biznisu. Design Thinking predavanje namenjeno je široj publici i predstavlja vid upoznavanja sa samom metodologijom i njenim osnovnim konceptima.
Kroz program ćete naučiti:
- Kako izgleda organizaciona kultura koja podržava inovacije?
- Kako poslovni tim razvija empatiju?
- Zašto je brainstorming važan i na šta treba obratiti pažnju?
- Na koje načine testirati da li ljudima treba vaš proizvod ili usluga?
- Kako iskoristiti rezultate testiranja za unapređenje proizvoda ili usluge?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
Model realizacije:
- Predavanje
Design Thinking radionica
Design Thinking jednodnevni ili dvodnevni program namenjen je svima onima koji su sasvim novi u svetu Design Thinking-a i koji bi želeli da upoznaju njegove osnove, ali i za one koji žele da koriste Design Thinking, a nisu sigurni kako to da izvedu na najefektivniji i najkvalitetniji način. U pitanju je način razmišljanja koji može pomoći svima, ma kojim poslom se bavili. Metodologija je primenljiva u skoro svim industrijama i sjajan je saveznik ukoliko stremite ka tome da stalno pratite potrebe svojih klijenata i kreirate nove proizvode i usluge koji će pružiti dodatne benefite vašim korisnicima.
Kroz program ćete naučiti:
- Kako pokrenuti inovativan način razmišljanja?
- Kako podstaći kreativan potencijal tima?
- Šta je “početnički um” i zašto je važan?
- Kako bolje razumeti vašeg korisnika?
- Kako odabrati prave korisničke probleme koje treba rešiti?
- Kako da saznate da li se vaša ideja sviđa korisnicima?
- Kako da unapredite vašu ideju kako bi bolje zadovoljila potrebe korisnika?
- Kako sa korisnicima testirati vašu ideju?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
Model realizacije:
- Radionica
- Mentorstvo
Innovation as a pathway to winning
Innovation as a pathway to winning je inspirativno predavanje. Ideja je da se napravi paralela sporta i biznisa gde će zaposleni dobiti priliku da saznaju kako NBA trener pronalazi i koristi kreativnost i inovacije u svojoj izazovnoj ulozi i okruženju.
Mentor/Govornik:
- Dejan Milojević
Model realizacije:
- Predavanje
Razvoj fleksibilnosti
Za sve one koji žele da opstanu na tržištu, fleksibilnost je jedna od krucijalnih stvari za uspeh. Ukoliko ste fleksibilni i otvoreni u poslovanju, postoji velika mogućnost da će se pred vama stvarati prilike i šanse koje se u suprotnom slučaju ne bi desile. Nebojša Mandić je sjajan primer osobe koja iskazuje fleksibilnost u svakom smislu te reči – kao lider, CEO, vrhunski ekspert za logistiku i kao čovek. Način na koji se prilagođavao promenama i izazovima u njegovoj industriji tokom poslednjih 30 godina, podseća na vožnju slaloma kroz uske kapije biznisa. U predavanju pod nazivom “Razvoj fleksibilnosti” on deli svoja iskustva, izazove i daje praktične savete koje svakog mogu da inspirišu i pokrenu na akciju.
Kroz program ćete naučiti:
Fleksibilnost – crta ličnosti ili veština?
Liderstvo i prilagođavanje neprestanim promenama (S ciklusi)
Helikopterski pogled i osnaživanje kroz delegiranje i deljenje zadataka
Tim – poverenje i međusobno poštovanje
Lider kao „palac“ tima
Koeficijent adaptabilnosti
Cilj, profesionalni put i uloga svakog pojedinca
Etika, integritet i transparentnost – role model
Važnost horizontalne komunikacije između prodaje / marketinga, proizvodnje i logistike (overselling / overpromissing, front line personnel nije upoznat sa prodajnim aktivnostima, akcijama i sl.)
Ključne poruke predavanja koje utiču na razvoj fleksibilnosti su: postavljanje ciljeva, merenje napretka na putu do cilja, moderno vođenje organizacije / timova, preuzimanje odgovornosti, izlaženje iz domena standardnog posla zarad napretka, povezivanje primanja i beneficije zaposlenih sa ostvarenjem ciljeva, proslavljanje uspeha.
Mentor/Govornik:
- Nebojša Mandić
Modul realizacije:
- Predavanje
- Mentorstvo
Work-life balance
Postizanje zdrave ravnoteže između poslovnog i privatnog života težak je izazov čak i u najboljim vremenima, pa je utoliko neophodniji u vremenima pandemije, ekonomske stagnacije i neizvesnosti. Definitivno je moguće imati uspešnu profesionalnu karijeru i ispunjen lični život. Potrebno je preuzeti kontrolu nad svojim poslom, biti proaktivan sa svojim vremenom i upravljati svojim životom.
Kroz program ćete naučiti:
- Vreme – limitirani resurs koji olako trošimo
- Lični prioriteti – Šta vam je najvažnije, na poslu i kod kuće?
- Samo moje vreme – Da li imate 30min dnevno, samo za sebe?
- Zdravlje kao osnova za sve – Da li vam je zdravlje prioritet broj jedan?
- Porodica i prijatelji – odnosi sa porodicom i prijateljima su ubedljivo najveći izvor unutrašnjeg zadovoljstva
- Razmotrite mogućnosti i opcije u vašoj firmi – pogledajte da li vam neka opcija fleksibilnog radnog vremena odgovara
- Vrednosti – Da li se vrednosti koje propagira kompanija u kojoj radim poklapaju sa mojim vrednostima i uverenjima koje imam i živim
Mentor/Govornik:
- Ksenija Karić
- Milan Petrović
Modul realizacije:
- Predavanje
Samopouzdanje
Samopouzdanje je usko povezano sa svim faktorima koji utiču na uspešnost u profesionalnom ostvarivanju kao i generalnu ispunjenost i sreću u životu. Efikasnost, snalažljivost, kredibilitet u poslu direktno zavise od visine samopouzdanja. Predavanje koje je pred vama ima za cilj da vas podstakne da posmatrate stvari na durgačiji način, da se oslobodite i obnovite sigurnost koja vam nedostaje. Takođe, tu je da vas pripremi da na samopouzdan način pristupite svakom poslovnom izazovu koji vas čeka.
Kroz program ćete naučiti:
- Građenje samopouzdanja kroz vežbu i samokontrolu
- Kreiranje iskustva kroz analizu prethodnih situacija
- Predviđanje reakcija sagovornika kao gorivo za gradnju samopouzdanja
- Primeri pokazivanja i građenja samopouzdanja u velikim pregovorima
- Ostavljanje utiska samopouzdanja kroz verbalni i neverbalni kanal
- Pravila neverbalne komunikacije za komunikaciju samopouzdanja
- Prezentacija sadržaja/poruke/ideje na samopouzdan način
Mentor/Govornik:
- Petar Miljković
- Andrea Radonjić
Modul realizacije:
- Predavanje
- Mentorstvo
From storytelling to storyliving
Koncept modernih događaja i povezivanja pojedinca sa brednom, idejom ili kulturnom će učesnicima dodatno biti približen kroz nekoliko praktičnih primera svetski poznatih brendova.
Kroz program ćete naučiti:
- Zašto svaki brend danas teži da postane “experience” brend?
- Odakle se crpi inspiracija i kako dolazi do ideja koje će biti sprovedene u zavodljivu priču?
- Kako kreirati iskustvo koje se na nesvakidašnji način povezuje sa brendom i razlikuje od svega što se do tada moglo videti ili doživeti?
- Da li je kreiranje doživljaja koji pokreću na akciju i stvaraju emocionalnu vezu kompanije sa ciljanom javnošću i potrošača sa brendom, efikasna marketinška strategija podržana dobrom idejom, umetnost spektakla ili nešto više od toga–experience design?
Mentor/Govornik:
- Miro Antić
Modul realizacije:
- Predavanje