Inovacije
Upoznavanje za Design Thinking metodologijom
Design Thinking je metodologija koja timove vodi kroz proces kreiranja idealnog modela proizvoda ili usluga. Bilo da je u pitanju fizički proizvod, aplikacija ili usluga, ovaj princip omogućavaju da inovacija u potpunosti odgovara željama korisnika. Veliki broj globalno uspešnih kompanija koriste ovu metodologiju prilagođenu njihovom biznisu. Design Thinking predavanje namenjeno je široj publici i predstavlja vid upoznavanja sa samom metodologijom i njenim osnovnim konceptima.
Kroz program ćete naučiti:
- Kako izgleda organizaciona kultura koja podržava inovacije?
- Kako poslovni tim razvija empatiju?
- Zašto je brainstorming važan i na šta treba obratiti pažnju?
- Na koje načine testirati da li ljudima treba vaš proizvod ili usluga?
- Kako iskoristiti rezultate testiranja za unapređenje proizvoda ili usluge?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
Model realizacije:
- Predavanje
Design Thinking radionica
Design Thinking jednodnevni ili dvodnevni program namenjen je svima onima koji su sasvim novi u svetu Design Thinking-a i koji bi želeli da upoznaju njegove osnove, ali i za one koji žele da koriste Design Thinking, a nisu sigurni kako to da izvedu na najefektivniji i najkvalitetniji način. U pitanju je način razmišljanja koji može pomoći svima, ma kojim poslom se bavili. Metodologija je primenljiva u skoro svim industrijama i sjajan je saveznik ukoliko stremite ka tome da stalno pratite potrebe svojih klijenata i kreirate nove proizvode i usluge koji će pružiti dodatne benefite vašim korisnicima.
Kroz program ćete naučiti:
- Kako pokrenuti inovativan način razmišljanja?
- Kako podstaći kreativan potencijal tima?
- Šta je “početnički um” i zašto je važan?
- Kako bolje razumeti vašeg korisnika?
- Kako odabrati prave korisničke probleme koje treba rešiti?
- Kako da saznate da li se vaša ideja sviđa korisnicima?
- Kako da unapredite vašu ideju kako bi bolje zadovoljila potrebe korisnika?
- Kako sa korisnicima testirati vašu ideju?
- Kako implementirati Design Thinking metodologiju u svom timu?
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
Model realizacije:
- Radionica
- Mentorstvo
CX/UX
U pitanju je jedinstveni program koji će učesnicima pružiti priliku da razumeju šta zaista predstavlja User Experience, kako se dolazi do feedback-a klijenata i kako se selektuje i upotrebljava adekvatan feedback. Ovaj program daje sažet pristup istraživanju postojećeg korisničkog iskustva i kreiranju novih, boljih iskustava u skladu sa željama i potrebama korisnika.
Kroz program ćete naučiti:
- Šta zaista predstavlja User Experience?
- Kako se dolazi do feedback-a klijenata i meri korisničko iskustvo?
- Kako se selektuje adekvatan feedback?
- Kritičko analiziranje dobijenih inputa
- Kreiranje navika kod internih timova za promenu korisničkog iskustva na osnovu dobijenih inputa
- Fenomen „Ekstremnih korisnika“
- Matrica za selekciju prioritetnih inputa iz korisničkog iskustva
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
- Dušan Basalo
Model realizacije:
- Predavanje
- Radionica
Research and Testing Business Ideas
Trening “Business Idea Testing” napravljen je s ciljem brzog razvoja od ideje do proizvoda (prototipa) sa elementima Lean pristupa. Cilj koji se postiže ovim treningom jeste ovadavanje veštinom brzog i efikasnog validiranja biznis ideja. Trening je koncipiran u 4 bloka sa akcentom na praktičnom radu na alatima i zadacima. Osnovni alati koje bi polaznici savladali i bili osposobljeni da upotrebljavaju su: Lean Canvas; HMW model; Customer Journey Map; Profil kupca/korisnika. Nakon savladanih alata, trening se završava blokom u kojem bi se radile prezentacije nove biznis ideje i adekvatnog feedback-a. Nakon treninga polaznici bi trebalo da budu iskusni u upotrebi alata i frameworka koji bi im omogućio da samostalno-grupno prolaze kroz iste procese za buduće business ideje.
Kroz program ćete naučiti:
- Kako razviti pravi/odgovarajući Mindset
- 6 Faktora u business inovacijama
- Put kojim ide kupac/korisnik –
- Customer Journey Map Lean Startup – Upotreba Lean Canvas/a u razvoju i validiranju ideja
- Šta mozemo naučiti od svog idealnog kupca?
- Profil Kupca Konkurencija – dobre i loše strane Problemi – Kako ih mi resavamo (HMW model)
- Problem-Rešenje-Izazov-Review krug
Mentor/Govornik:
- Nikola Obradović
Model realizacije:
- Predavanje
- Radionica
Solving business problems with creative approaches
Cilj radionice je omogućiti i motivisati veću grupu ljudi da postanu kreativniji kada razvijaju sopstvene projekte unutar organizacije. Potrebno je da veća grupa ljudi preuzme inicijativu i počne da implementira osnovne principe kreativnosti u sopstvenu (pojedinačnu i grupnu) rutinu. Program je koncipirano tako da inspiriše zaposlene da počnu da razmišljaju van okvira kada rade na sopstvenim projektima i to uz pomoć Design Thinking metodologije.
Kroz program ćete naučiti:
- Kako pravilno frejmovati pitanja i otkriti pravo pitanje na početku projekta?
- Kako prikupiti insiraciju?
- Kako kultivisati i koristiti analognu inspiraciju?
- Kako efikasno generisati svoj magični krug i razmišljati?
- Na koji način možemo učiniti ideje opipljivim?
- Kako napraviti prototip prave stvari?
- Kako izgleda proces pravilog testiranja i kako što više naučiti iz njega?
- Kako efikasno prikupiti i iskoristiti povratne informacije korisnika?
- Kako stvoriti priču koja odjekuje?
Mentor/Govornik:
- Milovan Dekić
Model realizacije:
- Radionica
Innovation as a pathway to winning
Innovation as a pathway to winning je inspirativno predavanje. Ideja je da se napravi paralela sporta i biznisa gde će zaposleni dobiti priliku da saznaju kako NBA trener pronalazi i koristi kreativnost i inovacije u svojoj izazovnoj ulozi i okruženju.
Mentor/Govornik:
- Dejan Milojević
Model realizacije:
- Predavanje