Kako najveći šampioni inspirišu publiku?
Govorništvo je veština koja nije bitna samo u politici i biznisu, već i u sportu. Uspešni sportisti shvataju da javni nastup nije samo prilika da se pokažu u najboljem svetlu, već i prilika da inspirišu publiku i šire svoje poruke. Mnogi sportisti koriste svoj glas i uticaj kako bi skrenuli...
„Sjajan govornik nije samo ekspert, već onaj ko na ljudski način prenosi ono što nosi u sebi!“ – Dušan Basalo
Tokom duge i sadržajne istorije, svi vladari koristili su govorništvo kao ključno sredstvo komunikacije sa svojim narodom. Od Platona, Aristotela, Homera, Cicerona i Cezara, Kromvela i Robespjera, do Lenjina, Ruzvelta, Čerčila, De Gola i Fidela Kastra. Njihova inspiracija, koja je jedan od najvažnijih aduta govornika, bila je neiscrpna. Danas, s...
Emocije kao gorivo za uspeh! – Roksanda Atanasov
Roksanda Atanasov je najuspešniji karate trener na svetu! Trener koji je objedinio olimpijsku, svetsku i evropsku titulu u istoj godini. Devedesetih godina bila je među najboljim karatistkinjama sveta, a sada se bavi mladim talentima i usađuje pobednički mentalitet u nove generacije šampiona. Svoju želju da učestvuje na Olimpijskim igrama ispunila...
Na koji način meriti uspeh mentorskog procesa?
Nakon izgradnje mentorskog odnosa i postavljenog cilja, mentor i mentij ulaze u fazu poverenja i partnerstva, ali dolaze i do momenta kada treba da procene njihov dosadašnji napor. Odgovornost tokom mentorskog odnosa mora biti kontinuirana, kako bi mentorski proces bio uspešan. Dajemo par predloga, kojima se mogu voditi mentori i...
Zašto je važno angažovati stručnjake za kreiranje internog mentorskog programa?
Kreiranje internog mentorskog programa zahteva dobro razumevanje dinamike mentorstva. Na primer, potrebno je definisati karijerne ciljeve, pripremu za početak rada i na koji način meriti uspeh i efektivnost rada. Mnoga istraživanja su pokazala da će trud koji se uloži u ovaj proces direktno uticati na vrednost koja se od njega dobija. Neuspešni mentorski...
Svetom upravljaju ideje
Svetom upravljaju ideje. Da budem ekstremniji, citiraću DŽ. M. Kejnza: „Ideje oblikuju tok istorije.“ Kejnz je svakako u pravu; bez ideja, bili bismo potpuno paralisani. Ljudi oko nas često su puni „dobrih“ poslovnih ideja. Čini se da svi imaju tu „odličnu ideju“ za aplikaciju ili platformu koja bi mogla biti...
Da li ste ikada izgubili priliku da poslujete sa važnim partnerom?
1. Kako vas je vaše iskustvo pripremilo za prodaju? Moje iskustvo me je pre svega pripremalo za komunikaciju i dobar odnos sa ljudima. Vremenom sam shvatio da je pre svega važno pravilno slušati ljude, kako bi ih na pravi način razumeo. Komunikacija nije jednosmerna ulica i koliko je važno šta...
Koje akcije preduzeti ukoliko dođe do neuspeha prilikom implementacije organizacionih promena?
1. Koja su tri glavna izazova u rukovođenju sa kojima se susrećete? Sujeta, manipulacija i ne etičko delovanje su tri glavna uzroka koji stvaraju izazove prilikom rukovođenja. Kada u timu prevlađuje sujeta i kada ego ide ispred racija teško je napraviti dogovor a bez dogovora nema ni timskog rada. Manupulacija...
Kako veštačka inteligencija može biti od koristi kompanijama?
Talks and Folks mentor i govornik Andreja Stojić koga najbolje opisuju kao čarobnjaka iz oblasti fizike na kojoj je doktorirao i neko ko je ekspert za veštačku inteligenciju, dao nam je svoje odgovore, mišljenja i viđenja na temu o kojoj se mnogo priča danas i koja menja svet. 1. U...
Kako izgleda proces prodaje porodičnog biznisa globalnim kompanijama ili private equity fondovima?
U kom trenutku je najbolje da vlasnici kompanija razmišljaju o eventualnoj prodaji kompanije? Pripremili smo vam intervju sa Talks and Folks mentorom i govornikom, Milovanom Zvijerom, koji vam odgovara na sva važna pitanja vezana za porodične kompanije, spajanja i akvizicije. U kom trenutku je najbolje da vlasnici kompanija razmišljaju o...